ALL INCLUSIVE ŘEŠENÍ
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Postaráme se kompletně o účetnictví vašeho podnikání, jako bychom se starali o své vlastní.
Ať jste živnostník nebo velká firma, věnujte se v klidu své práci a účetnictví přenechte nám.
Postaráme se o vaše účetnictví
jako o své vlastní
Již 27 let žijeme účetnictvím. Jsme tu pro vás, když potřebujete kompletní správu účetní agendy i drobnou konzultaci konkrétního případu. Věnujeme se velkým i malým firmám, právnickým osobám i živnostníkům.
Vidíme ekonomiku vaší firmy v souvislostech a včas vám doporučíme preventivní kroky, které vedou k úsporám času i peněz.
Budujeme dlouhodobé vztahy založené na důvěře. Díky osobnímu přístupu pečujeme o většinu svých klientů po dobu mnoha let a další k nám přicházejí na doporučení.
27 let zkuŠENOSTÍ
5 ODBORNÍKŮ
Pracujeme online
ViDÍME ČÍSLA V SOUVISLOSTECH
PŮSOBíme PO VĚTŠINĚ čR
zÁLEŽÍ NÁM NA VAŠÍ PROSPERITĚ
Naši
odborníci
Náš pětičlenný tým je plný zkušených a dlouholetých pracovníků v oboru.
Ing. Jaroslav Jičinský
Jednatel, daňový poradce
27 let zkušeností
Ing. Alice Jičinská
Jednatelka, hlavní účetní
27 let zkušeností
Helena
Šulcová
Samostatná účetní
Kateřina
Latová
Samostatná účetní
Jana
Krabsová
Účetní
Zkušenosti za
27 let
2 000 000
zpracovaných dokladů
100+
klientů je s námi déle než
5 let
40+
klientů je s námi déle než 15 let
350+
klientů jsme zastupovali na finančních úřadech
Jak s námi funguje
ONLINE ÚČETNICTVÍ
Jednoduše a přehledně zpracujeme vaše účetnictví online
01.
Přijedeme za vámi kamkoli po ČR. Rádi osobně poznáme vás i vaše podnikání.
02.
Dohodneme se na tom, jaká spolupráce pro vás bude ideální, a předáte nám všechny potřebné doklady. Importujeme je do našeho softwaru Premier.
03.
Budete-li chtít, naši programátoři se postarají o to, abyste mohli pokračovat v práci s programem, na který jste zvyklí.
04.
Do svého online účetnictví budete moci kdykoli nahlédnout. Dohodneme se, jak často a jakou formou od nás potřebujete podrobné reporty.
05.
Budeme vám kdykoli k dispozici pro konzultace o stavu vašeho účetnictví, o optimalizaci daní či ekonomice vaší firmy. Vidíme vaše podnikání v souvislostech.
Naši klienti
Již 27 let se staráme o účetnictví našich klientů.
Efektivně a spolehlivě.
75 % klientů z oblasti
Praha, Kladno, Kolín, Beroun, Mělník, Benešov, Příbram, Mladá Boleslav, Nymburk, Kutná Hora
20 % klientů z oblasti
Hradec Králové, Liberec, Plzeň, České Budějovice, Jindřichův Hradec, Karlovy Vary, Chomutov
5 % klientů z oblasti
Ostrava, Olomouc, Brno, Zlín, Přerov, Prostějov
Spravujeme účetnictví v těchto segmentech:
Pro malé, střední i velké firmy nabízíme komplexní správu účetní agendy včetně EET, přechodu na DPH, kontrolního hlášení apod. Sledujeme za vás novely v zákonech podle jednotlivých oborů. Našimi klienty jsou například firmy v automobilovém, potravinářském i textilním průmyslu, poskytovatelé finančních, IT, ubytovacích, zdravotních i vzdělávacích služeb.
Živnostníkům jsme k dispozici od individuálních jednorázových konzultací po vedení účetnictví all inclusive. Pomáháme se zavedením a administrací EET, přechodem na DPH, kontrolním hlášením apod. Našimi klienty jsou právníci, konzultanti, lektoři, řemeslníci i umělci.
Naši obchodní partneři o nás říkají:
Jsme tu pro vás, když potřebujete
tyto služby v oblasti účetnictví a daní:
- založit firmu
- zvládnout kontrolu z finančního úřadu
- rozšířit svou firmu nad kapacitu současné účtárny
- vaše společnost mění majitele či vedení
- nové vedení firmy chce znát výsledky a fungování své společnosti
- vaše současná účetní firma nestíhá a nereaguje včas na vaše požadavky
- lépe vidět do svého účetnictví a pochopit, co se v něm průběžně děje
- registrovat k dani
- připravit se na daňovou povinnost
- podat přiznání k daním všech typů
- kontrolu uplatňování daňových nákladů, případně jiné řešení
- pomoc s orientací ve vašich daňových povinnostech
- ekonomickou analýzu své firmy v souvislostech
Máte jakoukoliv otázku
v oblasti účetnictví?
Vaše účetnictví rádi převezmeme, když hledáte komplexní péči o účetnictví a daně
Ať se nacházíte v jakékoli situaci, vaše účetnictví převezmeme rychle a profesionálně. Díky 27 letům zkušeností víme, co je potřeba udělat, abyste s převodem svého účetnictví do naší péče neztráceli zbytečně čas a energii. Postaráme se o každý detail.
1) Seznámíme se. Přijedeme za vámi kamkoli po České republice a rádi poznáme osobně vás i vaše podnikání.
2) Převezmeme od vás doklady v elektronické podobě. Máte-li pouze papírové, do elektronické formy je sami převedeme.
3) Zkontrolujeme všechny potřebné náležitosti faktur a zkontrolujeme jejich daňovou uznatelnost. Chybí-li potřebné údaje, sami vaším jménem kontaktujeme vašeho dodavatele a podklady s ním dořešíme.
4) Zadáme faktury do programu a spárujeme platby. Začneme se starat o platby vašich přijatých faktur, budete-li si to přát.
5) Měsíčně připravíme přiznání k DPH, kontrolní hlášení, přiznání k dani z příjmu a další potřebné dokumenty podle období.
6) Hlídáme termíny záloh na silniční daň a další daně. Všechny pravidelné platby vám včas připomeneme.
7) Myslíme proaktivně. Připomínáme vám včas všechny potřebné platby a díváme se na ekonomické zdraví vaší firmy v souvislostech. Umíme včas předejít mnoha nepříjemnostem.
Proč se vám vyplatí kvalitně vedené účetnictví?
Svěřit své účetnictví zkušeným profesionálům znamená dobrou investici. Dlouhodobá spolupráce s ověřeným dodavatelem vám ušetři mnoho starostí i času. Proto nenabízíme levné krabicové řešení, ale komplexní péči o ekonomické zdraví celé vaší firmy. Ušetřenou energii pak můžete v klidu věnovat své práci.